Ostmine

Ostmine - see on imelihtne! 

Toimige järgmiselt:

  • Valige toode, suurus, värv ja kogus ning lisage OSTUKORVI (üleval, paremas nurgas olev OSTUKORVI aken läheb aktiivseks). Uue toote lisamiseks toimige samamoodi.
  • Pärast toodete valimist klikkige OSTUKORVI aknas oleval kirjal OSTAN TOOTE ja vormistage tellimus.
  • Täitke avanenud ankeet, kontrollige andmete õigsust ning alustage maksmist.

Sooduskood

Sooduskood on unikaalne kood mille väljastame kampaaniate korras kõigile ostjatele või kliendile personaalselt. Kui antud kood on väljastatud ja Te soovite seda kasutada, siis tuleb kood sisestada tellimuse vormistamisel punkti 2. MAKSUMUS - sooduskoodi lahtrisse. Peale koodi sisestamist tuleb kindlasti klikata nupul "RAKENDA SOODUSKOOD"
Peale neid toiminguid arvestatakse pakutav soodustus Teie ostule.

Maksmine

Valige maksmiseks sobiv viis:
Maksta saab läbi
SEB, Swedbank-i  või ükskõik millisest pangast "ÜLEKANDEGA". Tasuda saab ka
Liisi järelmaksuga- lihtne ja mugav järelmaks! 

  • ÜLEKANDEGA - Teie e-mailile saadetakse arve (Juhul kui arve ei ole Teie e-postkasti jõudnud, kontrollige oma postkasti rämpsposti "spam" kausta.), mille maksetähtaeg on 7 päeva. ÜLEKANDE alusel tasumisel hoiame kaupa Teile broneerituna 7 päeva. Peale 7 päeva möödumist muutub tellimus kehtetuks, kui ei ole kokkulepitud teisiti.
  • PANGALINGIGA - tasute juba täidetud maksekorraldusega. Kindlasti tuleb peale makse sooritamist klikata nupul "Tagasi kaupmehe juurde"
  • LIISI JÄRELMAKS - Tingimused

Kauba kohaletoimetamine

Tellitud kauba kättesaamisel on võimalik valida nelja võimaluse vahel:

1. Smartpost - Lihtne ja mugav paki kättesaamise võimalus on läbi SmartPosti pakiautomaatide, hind 3.30 EUR. Pakiautomaadid asuvad linnade suuremates kaubanduskeskustes, täpsemad asukohad www.smartpost.ee . Kohe, kui pakk on jõudnud pakiautomaati, edastatakse paki Saaja mobiiltelefonile SMS-sõnumiga teade. Lähete teie poolt valitud pakiautomaadi juurde ja sisestate (puutetundlikule ekraanile) saadud uksekoodi ning uks avaneb.

2. SmartKULLER - kullerteenuse vahendusel Eesti piires 5.60 EUR. Klient saab valida paki kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (9.00-17.00 või 17.00-21.00) ja tellida kauba tööle või koju. Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul paki saabumise täpne kellaaeg SMS-teatega. Kuller helistab kliendile 15 minutit enne kohale jõudmist. Paki kättetoimetamise täpsus on +/- 30 minutit. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati. Pakk antakse kliendile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse kliendile SMS-teatega.
NB! Tellimust vormistades, palume KINDLASTI lisamärkustesse märkida, millisel ajavahemikul pakki kätte soovite saada.
 

3. Omniva (Post24) pakiautomaadist hind 3.20 EUR. Avatud 24 tundi ööpäevas. Omniva-ga on pakkide vastuvõtmine imelihtne, selleks kulub vaid 15 sekundit.
Peale teavitava SMS-i saamist minge pakiautomaadi juurde, sisestage SMS-iga saadud uksekood, võtke avanenud kapist pakk vastu.
Pakiautomaatide asukohad www.omniva.ee

 4. Omniva (ELS kuller) kullerteenuse vahendusel Eesti piires 5.30 EUR. Kättetoimetamine saajale: üle Eesti E-R kell 8.00- 20.00; L kell 10.00-15.00. Saajale helistatakse ette ning lepitakse kokku sobiv kättetoimetamise aeg samaks, järgmiseks või ülejärgmiseks päevaks, sõltuvalt saaja soovist. Kui saadetis jääb väljastamata, siis viiakse saadetis hoiustamisele lähimasse postiasutusse, hoiuaeg 7 päeva. Kliendile edastakse teade saadetise saabumisest ja ta saab sellele postiasutusse järele minna.

Tellitud kaup postitatakse hiljemalt kolme tööpäeva jooksul peale makse laekumist.

•Kui tellimus ületab 79 EUR, on kohaletoimetamine TASUTA 
NB! Kauba tagastamisel või vahetamisel arvestatakse sama müügitehingu lõppsummat millest omakorda sõltub TASUTA kohaletoimetamine. Kui vahetamise või tagastamise puhul jääb tehingu lõppsumma alla 79 EUR tuleb kliendil kohaletoimetamise eest tasuda! Võimalusel arvestame selle summa maha tagastatud või vahetatud toodete eest tasutud summast mis kuulub kliendile tagastamiseks.

 Kauba vahetamine või tagastamine

  • Tellijal on õigus tellitud kaubad vahetada või tagastada 14 päeva jooksul alates tellitud kauba kättesaamisest.
  • Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata.
  • Tagastamis- või vahetamissoovist palume eelnevalt teada anda e-mailile info@heihopsti.ee või tel. +372 55560 450. Tagastame tellimuse eest tasutud makse, Tellija poolt antud pangaarvele hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
  • Tellides Hegand Grupp OÜ vahendamisel(ostes ainult vahendusteenust), tooteid mis ei ole e-poe tootevalikus, otse tootjalt võtab klient täieliku vastutuse toote valiku suhtes. Vahendusteenust ostes ja selle abil kaupa soetades ei saa klient tooteid tagastada ega ümbervahetada, v.a. juhul, kui on tegemist toote praagiga või toode ei vasta tellitule (tellimuslehel).
  • Tagastuskulu ei kuulu tagastamisele.

 

Kauba tagastamise asukohad

  • Smartpost pakiautomaat, Loo Grossi kpl. Saha tee 9
  • Omniva pakiautomaat, Aruküla Coop Konsumi, Harju maakond, Raasiku vald, Aruküla alevik, Tallinna mnt, 8
  • Omniva postkontor, Aruküla postkontor, Harju maakond, Raasiku vald, Aruküla alevik, Tallinna mnt, 8

    Pakile palun peale märkida Heihopsti.ee, tel. +372 55560 450

 

Heihopsti soovib meeldivat ostlemist!